Räddare i nöden

Dressyr i ridhuset blev det idag då. Tänkte linda benen på Pammie men nej någon var för lat... Gick i alla fall upp dit, red fram, jobbade mycet med skritten, fick henne genomställd och såg till att gas och broms fungerade. Det  kom en en annan tjej också. Men mycket plats och vi arbetade på varsin halva. I mitten av passet  så ser jag att tjejen plötsligt ligger på marken. Jag går självklart fram och hjälper till. Hon hade ont i högra axeln så vi tog beslutet tillsammans att det var bättre om hon tog det lugnt. Hon var även i liten chock. Kännde mig jätte nöjd över att ajg faktistk hjälpt till och att hn mådde bra. Hoppas det inte blev allt för mycket skada! Pam och jag fortsatte och det gick strålande bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0