Motion

Idag har jag faktiskt varit riktigt hurtig. Trotts att vi slutade nian igår så var jag ute och sprang vid halv tio. Sprang i 45 min innan det blev lite mer styrka hemma.
Slängde mig snabbt in i duschen innan jag for iväg till stallet. Fick skjuss av pappa gtill ridhuset eftersom pam går i hage vid terrängbanan. Fotade henne lite och sen gick vi ner.
Blev ett dressyr pass i ridhuset, jag red igenom tre dressyrprogram. LC,Lb och debutant fälltävlan, sen tränade vi lite galoppombyten och skänkelvikning också. Pam var jätte fin, lyssnade och kämpade på trotts värmen.
Sn blev det en liten dusch för henne, promenad upp till hage och sen frihet!
Nu är jag hemma och har duschat och är fräsch. Vi får gäster om någontimma så vi får se hur mycket jag uppdaterar
Bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0