Inköp

På Söndag ska jag ju iväg tillsammans med Elin på Åbys Hoppläger. Jag kom ju på för ett tag sen att jag bara har ett par ridbyxor jag kan använda just nu samt bara en lädergrimma som jag kan använda så det blev en tur till sporren. Där inhandlades ett par John Whitaker ridbyxor samt en grimnma av samma märke. Så nu tror jag att jag har allt jag behöver till på söndag. Måste se till att få till en paklista! Det lilla jobbiga är att jag måste packa alla saker till mig innan torsdag, för då ska vi iväg till Ljusdal med några vänner. Kommer hem på lördag någongång och då är det att rida och packa det sista. Kommer tyvärr vara dålig uppdatering men efteråt ska vi se till så att det kommer upp bilder!
Gårdagens köp
Grimman

299:-
Ridbyxorna
999:-
Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Fin fint. HUr har du råd? Jag slösar bort alla mina pengar på att rida. Hihi

2011-06-21 @ 18:28:30
Postat av: Emme

Asså den grimman är så himmla snygg!:)

2011-06-22 @ 22:14:44
URL: http://elitdressage.blogg.se/
Postat av: Elsa R

jättefina grejer!

2011-06-23 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0