Hoppträning

Idag var det hoppträning för Louis. Vi hoppade fram på en liten markarbetsövning. Pam cvar superduktig men ville inte riktigt  landa i vänster galopp men efter2-3 gånger gick det. Sen hoppade vi en liten serpentin. Pam var helt lysande strålande och perfekt. Det gick sjukt bra och hon tog alla mina hjälper. Sen blev det en liten bana av det hela. Hoppade först snett igenom sen en långsida sen en snettigenom och sen vända och hoppa ett hinder tillbaka.
Hoppade banan på ca 95 cm höjd, Pam var sjukt fin, känns som det nästan börjar bli tränd på det där med finheten.
Jag strålade upp extra när jag fick jätte fina kommentarer av tränaren. "Gud vad fin du harjobbat den där hästen","Det ser så extremt lätt ut när ni hoppar"," Båda två strålar av självsäkerhet".
Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga utan jag tackar bara min häst för att hon är så underbar som hon är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0