Hårtarbetande kvinna!

Har hunnit tagit årets första dopp i sjön, eftersm jag badat i Annapannas pool borde det ju gillas men!
Sen har jag hunnit rida en ponny och jobba hela kvällen, duktig tjej. Tro det eller ej men jag klarade till och med av att städa hela köket och ställa allt i diskmaskinen, hah! Det trodde ni inte om mig va? Har faktist bara råkat göra en mindre sak och det var när jag skulle koka kaffet (heter det koka?) Men mer behöver vi inte gå in på! Jag erkänner bara att jag inte är så bra på det....!
Snygga man kan vara då, miss my girls! Har läst att dom slöar där borta och solar och inte rider! Latisar då. 

/ Kristin

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Följa varandra på bloglovin ?? :D

2011-06-30 @ 21:32:13
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0