Hårdkörning

Idag blire ingen lugn dag. Vilket jag iofs gillar att det inte är, först ska jag ut och springa, Så jag själv för lite motion! Sedan måste jag fixa mig lite innan jag åker till stallet. Rider Pammie, Blir ett dressyrpass idag, Blåser det inget blir det på utebanan, eller så kör vi med mössa på. Sen om jag hinner så ska jag fotta Elin när hon och Pepsi hoppar. Det skulle vara jätte kul att se hur kameran fungerar på det.
Sen kl 17-21 är det jobb som gäller. Jag ska vara lekledare på ett av Sävas Ridläger. En tjej som heter Sofie och jag satt igår kväll och planerade lekar så nu har vi en perfekt 5-kamp, plus lite lekar till. Jag tror det kommer bli
super!
Fick bli en supersöt bild på Eliiin!
Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag var hos en kompis och sen tränade, Hann inte skriva så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0