Godmorgon!

Nu är jag snart påväg ut till Säva för att rida ett litet dressyrpass på min lilla ponny. Blir lite blandade saker vi ska träna på men ganska mycket sidförande tror jag. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Hon står inne på nätterna och kommer nog göra det hela sommaren. Hon blir trött av att vara ute på nätterna då hon vill ha full kontroll över sin lilla "flock". Så hon får sova inne. Intagningen kommer att vara mellan 16-21 varje kväll hela sommaren för min del. Så pappa får vara snäll att skjussa mig dit.

Nej nu ska jag faktiskt göra mig iordning för ett pass på min tjej


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg bild! Hon är väldigt söt i den gula färgen! :)

2011-06-06 @ 10:20:57
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0