Måndag

Gick upp ca 7 och släppte ut Pam och Pepsi. Vi var i gruppen som skulle rida kvart över nio så då blev det ett dressyrpass. Vi tränade serpentinbågar och halt på böjt spår. Jag fick också lära mig ett helt nytt sätt att rida! Jag kan bara säga åt den gamla stilen att slänga sig i väggen! Gud avd Pam gick bra! Man ska rid ungefär som ett cykelstyre. Aja jag berättar mera om det sen.
Lunch och våran tränare claes var så sjukt klockren! Ja nu är ni ju här på tränigsläger men när vi inte tränar tycker jag att ni ska ta det lugnt ligga vid poolen, äta godis och sola, så ni är snygga när killarna kollar på er!"
Så det var det vi gjorde.
Andra passet var hoppning/markarbete. Vi tränade relaterade avstånd och att komma rätt på hinder. Jag tror att 99% av alla avsprång blev riktigt bra! Ponnyn var superduktig och fick myckat bra kritik också :D
Bilder kommer senare då de behöver laddas upp...

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul :D

2011-07-04 @ 22:31:38
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0