Lördag!

Idag hoppade jag först en LB och sen debuterade jag LA ( 1m och 1,10 )
I LB kändes framridningen bra, hon var itne alls lika på som dagen innan vilket gjorde att jag kom mera till ridning. Framhoppningen gick super och sen kom jag in på banan. Vi fick upp ett super grund tempo. Fick superfina runda språng och allt gick super. Vi gick till omhoppning och jag råkade lägga henne fel på ett vilket gjorde att vi plockade en bom men en super bra runda och jag är super nöjd. Ponnyn är så fin!
Sista klassen debuterade jag i LA, alltså första gången jag hoppar 110 cm på tävling. Man märkte på framridningen att Pammie började bli trött. Men hon kämpade på super bra. Vi kom in på banan och började våran start, Pam hoppade super bra över alla hinder. Dock var jag osäker på mig själv när vi skulle in i kombinationen och tog lite mycket i ytter tygeln så det blev ett stopp på första in men andra gången hopapde hon lätt över! Sen hopapde hon alla hinder. Det var med en hög mur som hon inte ens kollade på utan hoppade hur enkelt som helst! Åh min debut i LA var så perfekt den kunde bli. Nu jävlar kämpar vi vidare!

Kommentarer
Postat av: Olivia P

härligt med LA!!! :D grattis!! :D:D

2011-07-25 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0