Jadå!

Hoppning blev det av, Dock har jag insett hur snäll min ponny är...
Hoppade bara några enkelhinder utsatta på olika ställen och två hinder med ett relateratavståd. Det var extremt varmt och kvavt i ridhuset men Pam kämpade på och var superduktig ändå. Hon jobbade bra dock så skötte hon sig bättre än hon borde, vi kom helt fel på vissa hinder och hon hoppade av och kämpade. Hon är så snäll men många språng blev bra och hon skötte sig helt perfekt. Jag får skylla mig själv när det blir konstiga avsprångspunkter då jag bara har mig själv att skylla...  Hoppade lite olika hinder mellan 1m-1,2 m och det gick super.
Nu ska jag faktiskt går och anmäla mig till ett meeting v 29. Så nu jävlar ska vi debutera LA!
Lovade att bjuda på en "fin" bild på mig själv...

Kommentarer
Postat av: Vilja - Sveriges största Häst&Kalv-blogg!

Hejsan! Jag har fått ett tips från en av dina läsare om din blogg. Jag försöker göra en hästbloggslista, mer kan du läsa om du trycker på länken nedan! Du är anmäld men du får gärna skriva hur du skulle vilja kategorisera din blogg; t.ex Dressyr, Hoppning eller så :) Du kan läsa mer här: http://kalvgalen.se/2011/july/samla-ihop-hastbloggar.html

2011-07-09 @ 23:16:16
URL: http://kalvgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0