@ Hampus Place

Gårdags kvällen tillbringades Hemma hos en kompis. Hampus, i Storvreta. Vi var 14 personer som var där och hade en underbart rolig kväll/natt/morgon. Åt lite middag, umgicks, drog ut på gangstapromenad och kollade på film.  Så sjukt mycket roligt och så många skratt. Jag fick även träffa Rikard som jag inte gjort på över en vecka. Har saknat honom så sjukt mycket!
Jag sov faktiskt ganska mycket. Hela 3 timmar... Vi fick tränga ihop oss så vi låg ungefär 2 stycken på varje madrass och självklart fick jag sova med Rikard♥ Jätte mysigt! Han hade sovit minst av alla, bara 1,5 timmar...  Idag gick vi upp, kollade lite på en film innan vi begav oss till Uppsala och hade trevligt där istället

Kommentarer
Postat av: Anonym

"begav oss till Uppsala och hade trevligt där istället" låter nästan som du inte hade trevligt i Storvreta....

2011-07-18 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0