Göteborg

Den här veckan har varit en av de bästa på hela sommarlovet. En helt lugn vecka i morfar och mormors sommarstuga tillsammans med Älsklingen och familjen. Vi hade det underbart och det var jätte mysigt.
Tisdagen spenderades på Liseberg. Var där mellan 14-22,40 ungefär. Vi tog det lugnt, åkte allt roligt och lurade även in Lisa i Gasten. Deras spökhus. Det var über mysigt och allting slutade med att Lisa vann 3 kg chips.... Helt otroligt, kan ju säga att vi inte fick äta mer en tre påsar under resten av våran tid där nere...
Onsdagen tog vi det bara lugnt, Rikard och jag gick kanske upp vid 12 tiden och sen låg vi och solade hela eftermiddagen. Badade lite i det iskalla vatten som var kanske 20 grader.. Kvällen tilbringades med lite film tittande samt kortspel med hela familjen. Ävven här kan jag ju säga att jag vann! Super grym tjej? JAVISST!
Torsdagen var en också extremt skön dag. Både jag och min underbara kille sov länge innan vi gick upp och gjorde lunch. Varmkorv blev det. Efter det åkte vi ut och fiskade. Vi var ute i kanske 2,5 timme utan att få någonting så vi åkte in. La och och slappade lite i solen. Sen var det middagsdags och efterdet så blev det mer fiske. Nu ska jag avslöja en sista sak och säga att det var bara jag soim fick upp någonting och det var två supersöta aborrar...


Sammanfattning är att hela veckan har varit fantastisk. Den kunde inte varit mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv haha jaa :D tack så mycket!

2011-07-29 @ 22:35:49
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0