Fullt upp

Hela dagen har varit full v saker. Eller nästan i alla fall. Gick upp vid halv 10 och redan 9.45 var jag ute och tränade. Kom hem vid halv 12 och hoppade in i  duschen. Åt lite lunch sen planerade jag lite av min tävlingstermin. Ser bra ut tycker jag! Sen iväg till stallet. Red ut och red på en äng i lite mer än en timme och det visade sig att ett ställe ganska nära hade en "rock festival" som jag var tvungen att rida förbi. Pam skötte sig exemplariskt.  Ridpasset gick über bra och det blev dusch av ponnyn efteråt. Putsade all utrustning somvanligt sen jobbade jag i en timme också med att flytta och ta in hästar och ponnyer.
Nu har jag precis ätit middag och ska snart ut på en promenad. Nu när min fot är igång orkar jag inte sitta still!

Kommentarer
Postat av: elin winberg

Söta! :D

2011-07-30 @ 23:03:39
URL: http://elinwinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0