Fredag!

På fredagen skulle jag hoppa en LC samt en LB (90 cm och 1m)
LC Så känndes Pam superfin på framridningen. Hon lyssnade jätte bra fram och åt sidorna, dock lite mindre tillbaka men det löste vi med mycket haalvhalter. På banan gick det super bra. Hon tog allt som det kom med fina runda språng. Vi nollade grunden och kom till omhoppningen. Jag svänge så mycket jag kunde och tro det eller ej men min ponny kan svänga. Vi nollade omhoppningen också och kom på en totalt 4e placering. Underbara ponny!
LB. Hon känndes mycket bättre på framridningen och det gick att rida både fram och tillbaka hur enkelt som helst! Vi gick ut på banan och jag var super taggad. Vi klarade grunden lätt! Sen var det dags för omhoppning... Jag satte en bra galopp och tog svängar. Allt detta ledde till att jag vet den enda 0+0 an och vann klassen







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad kul! Ni är så fina :D <3

2011-07-24 @ 03:22:25
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0