Frågor om Ponnyer

Jag har fått tre frågor som jag tänkte att jag kunde svara på.
1, Vems ponny är Madicken

2, Hur länge har jag haft min(a) ponnyer

3, Om Lene är Lisas ponny.

1, Madicken är en privat ponny som står på Säva precis som jag. Hennes ägare Heter Ebba. En tjej på 13 år som har haft henne i kanske 1-1,5 år.
2 Pam som är min alldeles egna har jag haft sen 9 november 2009 så i 1 år och 9 månader. Lene har vi haft i 1 år och 3 månader.
3 Lene är Lisas ponny, När vi hade haft Pam i 6 månader och det nästan bara hade varit jag som red för att Lisa inte klarade av henne så köpte vi en egen c-ponny till henne så Lene är Lisas egna.
Har ni några frågor är det bara att fråga. Jag svarar mer än gärna
Lisa och Lene

Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Kan du lägga upp fler bilder på Lisa o Lene och du o Pam? :D

2011-07-25 @ 12:58:56
URL: http://lillarasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0