Egna åsikter

Nu ska ni faktiskt få ett inlägg som får er att tänka lite. Jag säger inte att någonting är rätt eller att någon gör fel. Men jag vill bara att ni ska tänka lite.
Om ni tänker er vilka i hästblogg världen som klagar mest, vilka är det då?
Jo alla sk NH-bloggare. De brukar ofta säga att folk plågar sina hästar med starka bett, de klagar på att hästen inte får vara tillräckligt mycket fri. Vi tävlingsbloggare, samt vanliga hästbloggare skryter om det vi gör med våra hästar. Det är dem som gör rätt. de låter hästen springa fritt och den gör som de säger. De kan lägga sig ner och stegra.
Om man annars tittar på vanliga hästbloggar, såna som tex tävlar så brukar det inte vara så mycket klagomål, det brukar mer vara hur det gått och rida och när man tävlar och lite sådana saker istället.
Visst man får alltid skriva sine egna åsikter men jag tycker inte man ska klaga på andra. Det är inte schysst från något håll!

Kommentarer
Postat av: tilde bergman - hästblogg

så fin blogg som du har så tycker jag du ska vara med att tävla om att bli VECKANS BLOGG hos mig och få chans till några hundra extra besökare! klicka på länken:

http://tildebergman.blogg.se/2011/july/tavling-veckans-blogg.html#comment



Ha en bra dag, kram tilde!

2011-07-16 @ 14:23:24
URL: http://tildebergman.blogg.se/
Postat av: Tess

håller med typ... ;)

2011-07-16 @ 21:59:53
URL: http://egnaponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0