Bus...

Idag ick vi börja med målningen av stallet. Det gick faktiskt jätte bra. Det blev extremt vitt och svårt och jag måste ju säga att jag blev samma färger... Precis innan lunch får jag reda på att två shetlandsponnyer har rymt in till Pams hage. Jag känner arr de lika gärna kan gå kvar där om  de nu är där. Jag och sofie gick upp och kollde till dem och då stod de och betade bredvid varandra och mös så jag tror de gillade sällskapet.
Sen blev det körning ingen av shettisarna. Jag körde Peter och han var superduktig som vanligt :')
Med Pam blev det ett litet kort intervallpass på våran ovalbanan. Hon var superduktig och imorgon  blire ett litet hopp pass.

Kommentarer
Postat av: Sofie

De var så söta shettisarna och Pam! ;D

2011-07-09 @ 11:52:02
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0