Avslutningen

På avslutningsdagen var det somsagt avslutings hoppning på valfri höjd. Jag tänkte att jag lika gärna kunde hoppa 110 så har jag en liten förstart för LA. Framhoppningen gick sjukt bra. Dock råkade den som stod där lägga upp det på 120. Men Pam hoppade fint ändå. På banan så kom vi in och hoppade. Pam gick fint och avspänt och hoppade med bra språng. vi kom i botten på ett hinder av ca 12 språng. Vilket jag tycker är suveränt! Min duktiga ponny tog sig runt 110 första gången med mig och satte en nolla! Vilket även ledde till en andra plats :')


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis ;) Ni är så duktiga Anna! :D

2011-07-06 @ 09:03:12
URL: http://forfour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är ett av era fans :)

2011-07-06 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0