Westerlundska Gymnasiet

Ja det är dit vi ska med skolan idag. Kommer bli ganska flumm hela dagen tror jag. Inga onödiga lektioner eller jo en tyska på eftermiddagen hinner vi med men ingenting mer. Får se nu hur det blir med linjerna men jag önskade i alla fall Ekonomi, bygg och anläggning och fordon. De två sista känner jag är så seriösa. Ni får en uppdatering därifrån om jag hinner. Bussen går från skolan 8,20 så måste vara där i tid vilket inte brukar vara något problem alls. Ska jag vara ärlig har jag inte kommit försent till en lektion på hela nian.

Sen blir det skrittning på Allison och ikväll ett pass på Sapphire. Dagen är fullt upp men så är det och jag gillar det. Dagar när det inte finns någonting att göra är ganska tråkiga. Imorgon är det hoppning som står på schemat. Lördag är det yogibears´, ja mer om det senare!


Ni får en söt bild på Elin

Kommentarer
Postat av: Emma - Grytagirls

mysigblogg du hade , mee like :)

2011-01-27 @ 15:49:56
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: annsoh

fin blogg! :D hur är det?

2011-01-27 @ 16:16:15
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0