Vetrinärer

Jag har tyckt synd om Pam ganska länge pga hennes boxvila hon har. Hon ska ha den i 3 veckor till innan vi ska på återbesök. Så jag bad pappa ringa vetrinären och kolla en extra gång om vi faktiskt inte kunde släppa ut henne i en lite sjukhage. Pappa ringde vid tio tiden och de lovade att ringa upp under dagen. nu har det gått tolv timmar och de har inte ringt upp. imorgon är det helg och jag tror inte att de ringer då.  Så vi får vänta till tidigast på måndag. Usch, blir faktiskt lite trött när sådan händer. Visst kan jag förstå att det är svårt att komma ihåg alla och att de har det stressig ibland men det är inte första gången de glömmer ringa oss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0