vardag :)

Jag är uppe tidigt som vanligt. Går alltid upp samma tid för att hinna med så mycket som möjligt på moronarna. Går upp vid 6 äter frukost och fixar lite. Jag går eller åker inte till skolan fören strax innan åtta  eller kl 8 så jag har mycket tid på mig men det behövs för jag brukar nämligen inte vara klar i tid.

Idag är det en vanligt dag. Börjar med idrott innan vi har hemkunskap till lunch. Inget mer roligt under dagen skulle jag kunna säga. Ska till stallet coh fixa med Pam och rida Prinsen också. Sen blir det det vanligt jobb med läxor och träning.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur orkar du? :o Förut klarade jag också av att gå upp så tidigt på morgonen, men inte längre...



Vill också ha hemkunskap! Det är en nackdel men gymnasiet att du inte har några av dem roliga ämnena.. :)

2011-01-18 @ 09:17:31
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0