Vanlig skoldag

Ingen mjukstart här inte. Idag fortsätter vi terminen med Språk,Språk och mera Språk. Har 4 språk lektioner på förmiddagen. Det är faktiskt någonting man kan kalla jobbigt. Måste göra någonting som håller humöret uppe under förmiddagen annars vet man inte vad som händer. Eftermiddagen är ganska soft. Börjar medn Bild och slutar med Matte. Båda ämnena är roliga och ganska enkla. Vi ska tydligen få en ny lärare i bild efter som våran gamla har börjat undervis på ett gymnasium i uppsala. Lite tråkigt efetrsom det är sista terminen och då måste han/hon hinna se ganska mycket för ett rättvist betyg. Allt jag hoppas är att jag kommer att ha kvar mitt.

Drar en liten stund till stallet också och fixar med Pam. Inan jag måste hem och plugga till ett prov på Fredag. Önska mig lycka till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0