Upp upp och iväg!

Godmorgon. nu ska jagsnart iväg till stallet och både rida och fixa. Det verkar vara jätte fint väder så det kommer bli kul. Lite kallt kanske men det är sådant man får tåla. Börjar nog rida Prinsen och sen Sapphire.




Har kommit en bit på Listan också

Dag Ett : Om mig
Dag Två: Min Familj

Dag Tre Bästa Minne

Dag Fyra Mina drömmar

Dag Fem Pam

Dag Sex Målen med Pam

Dag Sju  Några saker ni inte visste om mig

Dag Åtta Kompisar

Dag Nio Mina Djur

Dag Tio Min sjukdom

Dag Elva Klädstil (hemma och i stallet)

Dag Tolv Framtiden

Dag Tretton Musik stil
Dag Fjorton Favorit Bloggar
Dag Femton Om ett år
Dag Sexton Skolan
Dag Sjutton Gymnasievalet
Dag Arton Det bästa som hänt mig
Dag Nitton
Dag Tjugo


De två sista dagarna är tomma för jag väntar på mer förslag från er, har redan fått några stycken men om det är någon som kommer på en till.


Kommentarer
Postat av: Minna

Framtiden är en ganska bra tycker jag :) Som sista typ :)

2011-01-22 @ 18:35:10
Postat av: Anonym

min mörka sida! ;D



super fin blogg! :)

2011-01-22 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0