Tisdag

Skola som vanligt idag då. har ganska hyfsade lektioner ändå så det är ganska chill. Vi går också kort dag vilket betyder att vi slutar 13,55 annars brukar vi sluta 14,55. Vi har två dagar när vi slutar 2 och tre när vi slutar 3. Rätt logiskt. På torsdag ska vi till ett gymnasium med klassen på öppethus och man fick önska linjer man ville kolla på. Mina var

  1. Ekonomi-programet
  2. fordon
  3. bygg- och anläggning

Har man inte kul får man skapa roliga saker. Vet knappt ens vad 2 o 3 inebär men det kunde ju vara intressant att se. Eftersom jag bara är intresserad av ekonomi så spelar andra och tredje hand igen roll. Det var det roliga den här veckan.

Efter skolan ska jag träffa en kompis vet inte om jag hinner till stallet lite kort efter vi får helt enkelt se hur det blir. :)


Random bild :)

Jag brinner iaf inte upp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0