T.G.I Friday

Godmorgon allihopa. Idag är det Fredag vilket betyder hoppträning. Undrar vem jag får rida på, kanske blir det Canon som förra veckan eller någon annan. Förstår inte hur man klara av att vara ridskoleryttare och gå i ovishet varje vecka. Måste säga att det är mycket bättre att ha en egen häst inte dock om den är skadad,. Nu måste jag läsa på det sista inför idag så jag klara alla läxförhör. SKulle vara skönt att göra det. Jag vet att förra veckan inte gick så bra i So då hon hade glömt att berätta en sak för oss men aja, det blev som det blev och det kan bara bli bättre. Ska även försöka skriva "DAG FEM" idag. Tror det handlade om Pam. Håll utkik!


Bli frisk nu tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0