Tävling på Uppsala Pk

Just nu när Pam är halt och jag inte rider på henne fortsätter jag rida min lektion som vanligt fast på ridskolehäst. Det inebär att jag är en ryttare inom ridskoleverkasamheten. Uppsala Ponny Klubb har en tävling för ridskole ekipage som jag får vara med i för nuläget. Jags ak vara med På Laika. Jag har ju ridit henne ett tag nu och det känns som det går väldigt bra just nu. Hon är i princip helt igång, rider vanliga pass på henne, så då kan vi lika gärna vara med. Dock hoppar vi inte så högt, entingen 60/70 eller 70/80. Det är min instruktör som skickar in anmälningarna och hon sa att det skulel bli någon av dem höjderna så vi får helt enkelt se.

Jag har haft en sådan tävlingsabstinens under senaste tiden så nu är jag riktigt glad att få möjligheten att åka ut och tävla en gång.


Tävlingen är som sagt nästa vecka på söndag, 16/1, så jag hoppas att många kommer och tittar och hejar på Säva som har med sig hela 16 ekipage från klubben.


Bild från 2009 då jag var med på min foderhäst Hawel

Kommentarer
Postat av: Sofie

oj, är vi 16 st som ska åka :o Alla som kan måste komma för att våran hejjarklack ska fungera! :D



Haha, minns den tävlingen på valle xD

2011-01-07 @ 12:29:43
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: elli :)

tävling på bloggen!

2011-01-07 @ 12:46:05
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

WOW 16?! Haha orkar du rada upp vilka? xD

2011-01-07 @ 16:23:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: mig

när börjar tävlingen på UPK?

2011-01-10 @ 11:57:11
Postat av: mig

alltså tiden

2011-01-10 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0