Svar på kommentar :)



Första klassen startar kl 9 och den är på höjden 50 cm. Sedan så kommer allting hålla på tills det är slut. SÅ det finns ingen riktigt tidsperspektiv efter det. Man brukar ränka ungefär 2 minuter per ekipage och 10 minuter vid höjning och prisutdelning. Höjderna på Uppsala Pk kommer gå mellan 50-110 cm :)







Laika är en stor häst som sägs vara ca 165cm. Men om man står brevid henne känns hon mycket större och hon ser jätte stor ut så jag skulle tippa på 169-170 cm :)






Tack så mycket och vad kul att du tycker om den. jag blir super glad av din kommentar. Hur jag fixar med starlistorna är ganska enkelt. Det kan du också göra enkelt.

Först så i ditt högra nedre hörn av skärmen ser du en lite ruta där det står 100%, jag börjar med att öka den till 200%. Det är första steget. Om du sedan kolla på tangentbordet ovanför pilarna hittar du en tangent som heter "Print screen" tryck på den. Sedan är det bara att gå in i Paint och klistra in och  så klipper du till den där. Det går enkelt och snabbt.  Kolla om du förstår annars är det bara att fråga igen så förklara jag med bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0