Snowy Dream

Fick rida ett Pass på Snowy idag, för att göra av med lite över energi. Hon var riktigt fin den ponnyn. Dock lite kort, men det gör inte så mycket. Vi tränade lite grundläggande volter och flytta för skänkeln mm. Hon var super duktig. Dock började hon studsa i första galoppen och gjorde några bakutsparkar men det varker bara vara små glädje skutt. Det som var extra roligt var att hon plockade fram alla mina bra sidor och jag fick en underbar känsla. Den skulle dock behöva lära sig lite mer som att flytta bättre för skänkeln oc lite andra rörelser men det kommer väll med tiden. Grymt bra ponny i alla fall. Jag gillar den starkt!

Filmade en stund också när jag red så det kommer kanske en film snart :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

bra annaaaa! ^^

2011-01-01 @ 21:37:10
URL: http://hopes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0