Rubrik

Idag är sista lovdagen för imorgon börjar skolan för min del. Lite typiskt att det är just en Tisdag för då börjar vi med Idrott. Känner mig faktiskt lagom sugen på det. Fast lite glad är jag ändå för jag känner personer som börjar skolan redan idag. Ska till stallet en stund idag och fixa Pam, även en liten stund till Uppsala. Ikväll ska jag träna, jag kan lova att varje gång jag har sagt till er att jag ska träna så har jag gjort det. Så jag kommer snart vara i bättre form.

När skolan drar igång är det snart dags för gymnasievalet. Jag har blivit osäker igen för skolan jag ville gå på har bytt rektor, så därför blev jag lite osäker på den. Har en annan jag tror jag kommer välja i första hand. Men vi får se, det är en stund kvar.


Pam <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är typiskt att Tord slutar :( Han var jätte bra, men nu har han bestämt sig för att vara VD på ett läkemedelsföretag istället för han har varit i skolbranchen så himla länge...



Btw, jag tror vi börjar på onsdag och har studiedag på fredag :D

2011-01-10 @ 10:32:59
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0