Rubrik

Idag hade vi en ganska lugn morgon. Började med att vi fick se en film om andra världs kriget. "Schindlers List". Väldigt hemsk tycker jag. Förvånandsvärt hur man bara kan skjuta människor så där. Usch och fy! Sedan var det dags för Franska men läraren kom mer än en halvtimme försent och vi han med 10 minuters lektion. innan det var dags att kolla på lite till av filmen.

Våran nya Bild lärare var snäll och trevligt tycker jag. Någon lärare jag förhoppningsvis tror kommer trivas med. Men jag väntar med att säga någon innan jag haft henne några gånger.

Pam fick gå i hagen i en halvtimme idag när jag kom till stallet.  Hon blev jätte glad men det verkade som att hon blev gladare när jag kom och skulle ta in henne. Då börjde hon frusta och låt lite.

Min underbara Ponny <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

usch usch på filmen!!! den är grotesk!!!

2011-01-12 @ 21:32:04
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0