Nyårsdagen

Idag har jag som sagt jobbat. Det ät inte optiamalt att gå upp kvart över 6 på nyårsdagen, men mig stör det inte. Det hade snöat mycket, säkert ungefär 3 decimeter runt stallet men oss stopapr det inte. Allt hästarna spriang glatt ut nästan lite för snabbt då Peter (En av ridskolans Shettisar) hopapde över sin boxdörr och sprang ut till Ponnyhagen. Skojig sak det där. Tror vi var klara runt 13 och då var det dags för att rida. Red både Snowy och skrittade Laika som vanligt. Laika var fin och skötte sig lite spänd nu när hon får trava men efter 2 minuter släppte det och hon slappnade av och skötte sig fint! Pam fick också massa morötter och hon skötte sig fint på båda promenaderna.

Ni får en bild på min super duktiga ponny

Snälla bli frisk, Jag älskar ju dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0