Mobilblogg

Hur ska det här sluta? Jag tror aldrig jag har haft så roligt. Började på sporren där vi skulle byta stövlarna var det slut och det kommer inte komma in några nya fören nästa år. Men men jag får överleva! Sen följde jag med mina föräldrar till bauhaus där jag råkade bli på flumhumör, inte det bästa när man är bland vuxnamänniskor och plankor precis. Men nu ska vi köpa lite mat och sen så ska jag fixa lite saker innan jag ska möta Elin. Juste jag fick världens roligaste kille att börja prata med pappa och han och jag höll med om att pappa skulle först krocka med glasrutorna och sedan att han var en oförsäkrad byggarbetare med 9ans grundutbildning. Ganska festligt att kunna prata med okänt folk sådär, måste vara en av mina specialiter

Kommentarer
Postat av: kristin

jo som jag alltid sagt att du har fått av dni papap att kunna prata med alla! hahah<3

2011-01-05 @ 15:00:44
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0