Lugn dag?

En dag att bara ta det lúgnt var det tänkt idag men icke sa nicke. Jag kom så klart på att jag måste träna, så jag crosstrainade i ungerfär 50 minuter. Men nu blir det att ta det lugnt innan man åker till stallet. Idag ska vi nämligen komma igång ordentligt med laika och ta ett lite mer avanserat pass änbara lite skritt och trev nu blir det lite mera trav och så en lite liten galopp. Så snart är hon igång och förhoppnings vis går hon lektion nästa vecka. Dock blir det lite tråkigt för mig för dåhar jag ingen att rida på än till Pam blir frisk. Men den som längtar på något gott längtar aldrig förlänge, right?

Ska ta den daliga bort och mystunden  med Pam också samt våra små promenader. Så härligt att se henne vara så glad över att komma ut så korta stunder.


Du och Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0