Lördag

Tänke snart dra mig till stallet för att ta hand om Pam och rida Laika. Har haft lite att göra på morgone, men nu ska jag snart till stallet. När allt är klart tänke jag åka hem och träna lite. Har inte tränat på två dagar så det kanske är dags nu igen. Vem vet. Vill ju faktiskt komma i form i år. Ikväll kommer bli en tidig kväll. Jag ska upp och jobba imorgon och rida. Sista gången jag rider Laika innan hon sätts in i lektions verksamheten och då rider jag bara en gång i veckna tills Pam är frisk. Kommer kännas lite ovan men då har jag mycket tid till annat och Pam kan få ännu mera kärlek.


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, du kan få hjälpa mig med Karmen när skolan drar igång ;)

2011-01-08 @ 13:22:14
URL: http://stepintothesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0