Lördag, Söndag och Måndag

Imorgon, eller idag, Lördag, så ska jag rida två hästar. Både Prinsen och Sapphire. Blir lite jobb i ridhuset för båda med och tror att jag slutar med att skritta ut på båda två så blir de avslappnade och fina. PÅ eftermiddagen tänkte jag åka på Clinic på Jälla innan Elin kommer hit. Vi ska kolla på SuperZebran! Har inte sett den på super länge, så det är dags nu.

På söndag ska jag jobba på morgonen i stallet som vanligt. Sen fixar jag lite med Pam, tänkte också putsa min utrustning så den inte bara ligger där och dammar. Sen ska jag rida Spphire igen. Får se om vi komemr någon liten vart, Tänke prova lite öppnor och slutor på honom och se hur lösgjord han blir. Nu ska även Prinsen åka till sitt nya hem, Solna Frk i stockholm. Tror han kommer trivas bra där.

På måndag är det dags för återbesök med Pam. Halv tio har vi tid. De ska kolla igenom henne och röntga så att man ser att benet har läkt som det ska. Förhoppningsvis kommer vi tillbaka med Frisk häst redo för igång sättning. Skulle vara rena drömmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0