Lördag

Åkte som sagt till stallet Pam fick en promenad inna jag skrittade på Allison. Skritatde ut en bit innan jag skrittade till ridhuset. Hon var helt okej. Hon är lite jobbig med det där att gå bakom lodplan och att hon böjer på nacken så fort man nuddar tygeln. Hon vill inte heller ta något stöd vilket gör det svårt att rida. Men hon är en jätte bra häst om man vill ha bättre självförtroende. Jag gjorde ett tappert försökt till att skritta ner, dock gick det int så bra då hon hellre stod på bakbenen en rörde sig framåt. Så jag slängde mig av efter några minuter och ledde henne ner. Nu mera inga skrittningar själv hem från ridhuset eller ut. Vill inte att hon ska hålla på så. Sen fick Pam en halvtimmes till promenad innan jag åkte till Uppsala.


Pam smakade på en gran medans vi var ute :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0