Långt Hår

 

 Ja inlägget börjar med lite fina bilder men jag måste få kommentera att mitt hår har blivit väldigt långt, Fint eller fult?




Började som vanligt med matte lektion, samarbets uppgifter, Verkligen jätte kul, särskillt när jag får säga inför klassen hur vi räknade ut det...

Nya SYV hade information och det verkade enkelt och lätt det där med att söka och välja. Dagen fortsatte som vanligt även fast vi fick sluta en och enhalv timme innan vi egentligen skulle pga av utrymmning av övervåningen. Har jobbat både So och No hemma och ridit Allison samt gått med Pam.  En ganska full Måndag skulle jag säga. Tog även en fin bild på Syster yster. 


Lilla syster - Stora Syster :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0