Kronprinsessan

Idag är det måndag, som vanligt en början på nya veckan och framför allt skolan. Tror att SYV skulle vara hon oss idag och vi ska få våra lösenord för att kunna välja gymnasium. Så det lär bli ganska chill. Vi får också sluta en timme tidagare pga att Kronprinsessan ska komma till våran skola och dela ut ett pris. Det är bara vissa elever som får vara med och vissa lärare så alla andra får gå hem vid två. Vilket jag tycker är bra. Plus att det inte är alla skolor som får ha Viktoria på deras skola!

Får se vad jag gör i eftermiddag, en promenad med Pam vet jag i alla fall att det blir.

Får bli en bild av Sapphire och mig igår,
Obs jag är inte så tjock i verkligheten
allt är västens fel :'(


Kommentarer
Postat av: kristin

skyyyllll på västen baraaaa!!!!!!1111

2011-01-31 @ 19:40:36
Postat av: Anonym

HEHEHE SKOJJJA

2011-01-31 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0