Intresserade

 Började dagen med Jobb com var klart vid ungefär halv ett. Åt Lunch med Bästa Kristin innen vi gjorde en videoblogg med stallet som inriktning, Vill ni se?  Sen red Jag ut på Sapphire och Kristin på Kasper. Riktigt roliga och vi diskuterade allt mellan himel och jord men som sagt slutade allting flummigt med Allsång och prisdiskutioner. Skrittade Allison en stund också. Gick helt okej. Kom ner till stallet och då hade Amanda och Elin kommit och Elin hade med en present åt mig. ETT HACKAMORE  SÅ Sjuuuuuuuuuuuult snällt och bara för det ska hon få ett schabrak av mig. Orkade knappt med något mer utan åkte hem vid halv sex. Nu har jag inte gjort så mycket spelat lite Harpan och funderar på att lägg upp Videobloggarna, Vill ni se dem, en visar vi runt i stallet och en så rider vi och där är alla gångarter inräknat plus dagens Outfit, Ni Bestämmer!

Nu ska jag ladda in lite bilder och sen blir det film :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0