Imorgon

Imoegon ska jag upp hysat tidigt då hovslagaren kommer vid 9. Jag tänkte vara där och se så att allt går bra nu efter skadan. Det borde det göra men för säkerhets skull. Sedan blir det lite fix i stallet tills några vi känner kommer med sin lille son. Han är tre år och ska få komma nära en häst för första gången. Eftersom Lene är under igång ridning och är så snäll så. Så kommer han om man vill få rida lite på henne ockdå. Men det får vi se. Kanske kan bli någon bild också för den delen. Sen ska jag rida på Laika som vanligt. Hon gick sjukt bra idag så jag förväntar mig lite inför imorgon.

Eftermiddagen är nog ledig vad jag kan se, så det blir nog ganska slappt.


Lisa och Lene

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej, vilken bra blogg du har:) hur gammal är din lillasyster, lene är väl hennes ponny?

2011-01-06 @ 02:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0