Höstens Projekt

Måste få visa projektet vi hade i bild i höstas. Ett av de roligaste arbeten jag har gjort. Vi skulle ta med ett svartvitt fotografi som bringade fram känslor. Jag valde ett på Pam och mig när vi galopperar på rundbanan. Ingen visste vad vi skulle göra med dem. När vi kom dit så sa hon åt oss att lägga bilderna uppochned sen skulle vi rita av dem. Det gick faktiskt jätte bra. Efter det skulle vi måla dem på svart papper med vit penna vilket gick helt okej. Tredje gången skulle vi förstora en detalj i bilden och då valde jag Pams öron. Jag blev faktiskt grymt nöjd med den och fick även måla den i akryl.  Min lärare tror jag också tyckte att det gick bra då hon gav mig ett MVG

Första är vanliga bilden de andra kommer i ordningen jag gjorde dem.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fina!

2011-01-28 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0