Fredag

God morgon på er. Om ca en timme åker jag till stallet för att ta en av dagens promenader med Pam. Idag tycker jag att vi ökar ytterligare några hundra meter. Vi tog bort bandaget igår så nu går hon som sagt med bara ben. Borstar lite på henne nu också tror jag. Jag ska nämligen bort mitt under dagen till min Farmor och Farfar. Hinner tillbaka till hoppträningen och innnan den tänke jag ta en promenad till med Pam.

Hoppningen bli på Laika (!)  men bara några små skutt, men lite måste man ju öva inför nästa helg. Då vi ska ut och tävla. Kan skriva ett inlägg om det också för jag tror jag har glömt att nämna det här.


Ungefär ett år sedan, en av de bästa dagarna i mitt liv... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0