Devil

Var som sagt på Bio med Elin ikväll. Vi hade det riktigt roligt och filmen var sjukt bra. Började med att vi satt och pratade jätte länge på donken. Länge sedan vi träffades (ca 2 veckor) så det behövdes pratas om mycket. Sen gick vi till Bion. När vi var på bio i oktober tillsammans med en annan kompis förra året så hade i ett skrek senario. Vi satt längst bak i salong 12 brevid dörren. Dörren öppnades och stängdes hela tiden av sig själv och det blåste från den vilket gjorde att vi lovade oss själva att aldrig mer kolla i just den salongen. Men vilken går salong går denna skräckfilm i, jo juste i salong nummer 12. Men nu satt vi bättre. Mitt i! Men lite läskigt var det.

Filmen var äkligt bra. Tycker lite synd om alla som var där inne för som vanligt får jag skrattattacker i filmen, tror jag har sett lite för många nu för att tycka att dem är läskiga (Tack Josäfin!). Men spännande var denoch det var roligt för han som satt brevid mig höll för ögonen. Men man är olika.

Jag tycker att alla ska kolla på Devil. Hur man fastnar i en hiss tillsammans med djävulen....


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Hehe Anna och djävulsfilmer asså;)

2011-01-06 @ 15:43:46
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0