Dag Två Min Familj

Min Familj hmm. Ja det är ju jag då, min pappa, min mamma och min lillasyster. Pappa heter Björn är 57 år gamal. Han jobbar åt ett företag som heter Novartis. När han inte jobbar så är han ofta i stallet med oss eller håller på att grejsar hemma. Alltså har han alltid saker för sig, vilket ibalnd gör honom lite för stressad och inte gör det lika kul för resten av familjen. Mamma heter Pernilla är 48 år. Säljer mediciner åt BMS. Hon tar det lite mera lugnt, är hemma lagar mat skjussar men annars sitter och läser en bok eller åker och tränar. Min lillasyster heter Lisa och är 11 år. Pluggar som alla barn i den åldern och så brukar hon rida sinponny, Valsgårds Lene.

Mamma och Pappa har känt varandra ganska länge, de flyttade ihop -93 och fick mig -95. Dock gifte dem sig inte innan sommaren -05 så det har nu gått 11 år.

Kan även säga att pappa har byggt vårat hus och att jag aldrig i mitt liv har flyttat. Jag trivs superbra med att bo där jag bor!

Har två Storebrorsor också, dock är det det att jag aldrig komemr ihåg hur gamla de är, inte bra! De heter I alla fall Mattias och Marcus och båda bor i stockholm. Mattias har en flickvänn som heter Edyta super snäll och trevlig. Marcus är vad jag vet singel. Känner att jag faktiskt inte vet så mycket om dem som jag borde göra. Oupssss...


Lägger in lite bilder blir det roligare,
Tänk på att alla är ganska gamla







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0