Dag Sju Några saker ni inte visste om mig

Ja ni några saker ni inte visste om mig. Det här lär bli ganska svårt så jag måste komma på saker jag inte nämt här. Men lite roliga sker får ni i alla fall :D

  • Jag har aldrig skolkat! Det är faktiskt sant, aldrig i mitt 15 åriga liv, som mest har jag varit 10 minuter sen till en lektion inte mer! Det har heller nästan aldrig hänt, Alltid i tid med alla saker som ska vara på plats, imponerande va?
  • Mobil Beroende Jag överlever seriöst inte mer än 2 minuter utan min mobil, älskar när folk ringer och messar mig och jag skickar runt 150-200 sms om dagen, trots detta behandlas min mobil inte alls med respekt så jag har flera sprickor och den knappt regarar på lätte tryck längre.
  • Jag är Majsberoende, vem älskar inte majs? Jag äter minst en burk om dagen och så fort det finns i min närhet dras jag dit. Min sallad vill vara gul! Men som sagt finns det inte till maten går jag lätt och tar en burk efter!
  • Jag ramlar ur sängen! Det är något som händer nästan varje natt, jag somnar i sängen vaknar på golvet. Vet inte riktigt hur det går till men jag är som jag är och hamnar där jag hamnar. Vaknar av det ungefär varanan natt vilket är jätte jobbigt.
  • Jag sjunger i Duschen högt och ljudligt, allt mellan lugna låtar till hiphop, kan låta hur kul som helst, Om man är hemma här medans jag duschar kan man ha riktigt kul ska jag avslöja, många säger låter som en radio eller som om någon försökte spränga huset, men jag vet inte det är ju jag som gör alla läten.




Kommentarer
Postat av: Minna

Hihi.. du låter verkligen som en radio :o

2011-02-03 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0