Dag Sex Målen Med Pam

Alla har väll mål med sina hästaroch ponnyer, i alla fall dem som är ute och tävlar. Jag har såklart tävlingsmål inom både hoppning och dressyren.


Långsiktigt Hoppnig:  Jag tror att jag i alla fall vill komma upp till LA som är 110 cm höjd. Vi har hittills tävlat Lb (1m) och har ett och ett halv år på oss så jag tror vi hinner det. Om allt går som det ska kanske man till och emd hinner kvala Msv om det går.

Kortsiktigt Hoppning: Årets mål är att hoppa en LA gärna felfritt eller med ca 4 fel. Det är det vi tänker satsa mest på och träna som tusan för att komma dit!

Långsiktigt Dressyr: En LA här med men eftersom Pams benbrott kom ivägen nu så vet jag inte ifall det går så vi får se men det är ett mål jag strävar efter och dit vill jag komma.

Kortsiktigt Dressyr: Göra minst 4 LB starter i år. Ett svårt mål för mig men det ska vi klara och vi ska rida dem godkänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0