Dag Fyra Mina Drömmar

Alla har ju olika drömmar här i livet, jag har olika drömmar för båda mitt vardagliga liv och det som jag har på hästryggen.

Mitt vardagliga liv är väll det att jagvill uppnå den bästa lyckan. Det är nog det jag strävar efter. Jag vill kunna vara fri, ha ett jobb som tillåter det ha en underbar familj. Gärna ha mycket pengar och bo på en stor gård.  Det skulle nog vara mitt dröm liv. Bara följa mitt livs egen stig skulle man kunna säga.

På hästryggen vill jag faktiskt komma i alla fall upp till minst 130-140. Jag får nog satsa ganska hårt och träna för att komma dit men det är det jag vill nå. Det är dem klasserna jag drömmer om att hoppa. Jag har det som en dröm. Hoppas Hoppas att jag någon gång kommer dit. Det är nog det jag vill helst av allt.

Men drömmar ändras ju alltid det är inte säkert att jag har samma drömmar om ett år utan har kanske helt ändrat planer, den som lever får se :)


Söt bild på Lillasyster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0