Bloggen

Har lite lust att fixa om på bloggen. Gillar den som den ser ut nu men skulle gärna vilja förnya mig lite. Den känns lite för "julig". Älskade den gröna designen jag hade ett tag och tror att jag tänker gå tillbaka till den senare i vår men det är för tidigt än så länge. Mitt ändå problem är -jag-är-så-dålig-så-jag-kan-inte-fixa-den-själv så jag behöver någon duktig och frivillig person som kanske skulle vilja exprementera lite med min blogg.


Får se hur det blir :)


Ni får en grymt snyggbild som jag inte vet vart den kommer ifrån
Tror Kristin har lagt in den xD
Men iaf Bella och Kristin på bild

Kommentarer
Postat av: Krisitn

ey skyll på mig du tycker bara ja och bella r s¨snygga så du sparar alla bilder du ser på oss, elllller huuuuuu r??? PUSS ÄLKSAR DIG ;) <3

2011-01-25 @ 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0