bästa vänn <3

Hejsan alla Annas bloggläsare!
Jag ska nu bara berätta att jag har världens finaste vän <3
Jag skojar inte! Den ungens humor, hon får en alltid att garva! ALLTID!!!
Utan henne utan henne utan henne, hade jag ehm....... jag kommer inte ens på vad jag
skulle göra då! ABSOLUT INGENTING! jag hade inte varit någon utan henne nääästan iaf!
Jo jag hade varit en kropp av atomer (HAHAHA okej internt där)
Jag ville bara att ni skulle veta att hon är världens underbaraste person veeerkligen <3

Anna Hellström, jag älskar dig / Kristin Erngren
OH det vart ju nästan som en kärleks förklaring, men jag kanske är kär i henne? ;)

INTE RÖRGT INLÄÄ JAG GILLAR RÖRIGA INLÄGG OKEJ ?

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0