VIKTIGT!

Tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen <3

Sitter på en lektion, eller lektion och lektion det är lärarens val och vi jobbar inte som vanligt. Eller schhhhhh vi säger att vi jobbar. hahah skulle behöva skriva på min so men det fixar sig.... 
 
Elin BÄRNÖVÄLL sitter brevid och checkar min blogg, scooooore! hahah Nej men seriöst, jag har lite tråkigt just nu.  Hon snodde även min mobil en stund på förmiddagen men var snäll och jag fick tillbaka den (A).

AJA vi har vikarie men han är inte här utan är bort och springer efter killar,  ouuuuppppsssssss... 

Jag sitter och soolar i  fönstret, mycket skööönt!
Mitt headsett dunkar musik och jag mår bara bra aja slut på mitt värdelösa inlägg

Puss älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0